Het is bijna 24 februari

Ik heb het al een tijdje op de agenda staan, maar de datum komt nu eindelijk echt in het zicht. Op 24 februari gaat het gebeuren, een hoogtepuntje in de wereld van de sport. De twee teams waarvan ik vind dat het de toppers zijn van dit moment, zij zullen de degens gaan kruisen in een zinderend duel in de Champions League. Het zijn natuurlijk Barcelona en Manchester City, een wedstrijd waarbij heel veel grote namen op het veld zullen staan en een wedstrijd waarbij geen van de partijen gas terug kan nemen. Het zijn beide teams die efficiënt voetbal spelen, die graag willen en die altijd het idee hebben dat zij iets moeten bewijzen tegenover de fans. En terecht, want je kunt de aanhang niet in de steek laten!

Het wordt weer feest

Heb je gezien welke teams nog spelen in de Champions League? Het zijn zinderende wedstrijden die op het schema staan, met Arsenal, Juventus, Borussia natuurlijk, Real Madrid, Porto en wat te denken van Zlatan! Ik bedoel PSG natuurlijk, maar wat een held is Zlatan aan het worden de laatste tijd. Eerst trok hij het Zweedse elftal naar een nieuw niveau, nu haalt hij het nieuws omdat heel zijn bovenlichaam ineens vol met inkt zit. En dat laten zien, dat kost je geel, maar het was de voormalig Joegoslaaf om het even. Het mocht gezien worden.

Wie wordt de topscorer?

Op dit moment gaan Luiz Adriano, Messi en Benzema voor de titel topscorer en het is Ronaldo die hier in het lijstje mist. Ik ben benieuwd. Ik zou niet snel inzetten op Messi, want die in meer een centraal aangever. Luiz Adriano is leuk, maar hij speelt bij Shaktar en ik denk dat hij snel uitgeschakeld zou worden. Eerlijk gezegd verwacht ik het meest van Aguero, maar de tijd zal het ons leren!

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *